niedziela, 3 lutego 2019

„Must have” każdego biura. 5 przedmiotów, bez których się nie obędziesz

„Must have” każdego biura. 5 przedmiotów, bez których się nie obędziesz


Autor: Lucjan Zakrzewski


Podstawą prawidłowo funkcjonującego biura są odpowiednio dobrane meble, urządzenia biurowe i artykuły papiernicze. Te ostatnie, choć najbardziej niepozorne, w znaczący sposób mogą ułatwić naszą biurową pracę.


Pamiętaj, że niezwykle istotnym jest, aby Twoi pracownicy mieli pod ręką wszystkie niezbędne im przedmioty. Pojemne biuro z przestronnym blatem to baza, którą należy odpowiednio wypełnić. Wybierając akcesoria biurowe, kieruj się jakością i funkcjonalnością. Postaw na sprawdzone firmy, które zagwarantują Ci produkty odpowiedniej klasy. Wiedz, że diabeł tkwi w szczegółach. Artykuły biurowe, które kupisz, będą Ci towarzyszyć każdego dnia. Zacinający się długopis, czy słabej jakości papier mogą skutecznie uprzykrzyć Ci czas spędzony w pracy.

Wysokiej jakości długopisy dla pracowników

Nie wiesz od czego zacząć swoje zakupy biurowe? Pozwól, że Ci podpowiemy! Dobry długopis to absolutna podstawa. Każdy z pracowników powinien mieć swoją, zawsze gotową do pracy pulę długopisów. Choć coraz częściej piszemy na komputerach, cały czas używamy tradycyjnych przyborów piśmienniczych. Dobrze dobrany długopis przyda się nam podczas tworzenia codziennych notatek i list zadań, a także podczas podpisywania umów czy faktur. Wybór tego narzędzia jest szczególnie ważny w przypadku osób, które używają go w codziennej pracy. Odpowiedni model może zwiększyć naszą produktywność i inspirować nas do tworzenia. Pamiętaj, że długopis należy dobrać do wielkości dłoni. Nie może być ani za wąski, ani za szeroki. Ważna jest także jego długość. Zbyt krótki długopis, choć zmieści się w każdej kieszeni i portfelu, może się okazać niepraktyczny. Przy szybkim notowaniu może wypadać z ręki, a przy dłuższym użytkowaniu może się okazać po prostu niewygodny. Podczas zakupu długopisów, zwróć uwagę na grubość końcówki. Powinna być ona dopasowana do charakteru pisma i wielkości liter, jakie kreślimy. Jeżeli szukasz długopisu uniwersalnego, który posłuży wielu Twoim pracownikom, wybierz grubość 0,5 mm. Pamiętaj także o tym, aby zwrócić uwagę na skuwkę długopisu. Odpowiedni klips ułatwi przechowywanie Twojego narzędzia w torebce oraz w kieszeni. To wygodne rozwiązanie dla tych, którzy dużo podróżują i potrzebują narzędzia kompatybilnego z ich trybem pracy.

Eleganckie pióro wieczne dla biznesmena

Alternatywą dla długopisu może być pióro wieczne, choć różni się ono nieco swoim zastosowaniem. Długopis to idealny kompan tych osób, które notują dużo i szybko. Pióro wieczne sprzyja wolniejszemu, eleganckiemu stawianiu znaków, choć należy pamiętać o tym, że są one zróżnicowane, a każdy model sprawdzi się w innej roli. Lżejsze pióra wieczne, z obudową wykonaną z plastiku lub innych tworzyw sztucznych sprawdzą się w codziennym użytkowaniu. Ciężkie, metalowe obudowy stworzone są do składania eleganckich podpisów podczas spotkań biznesowych i firmowych konferencji. Wybierając pióro, należy zwrócić uwagę na stalówkę, które jest sercem każdego pióra wiecznego. Istotnym jest zarówno materiał, z jakiego została wykonana, jak i jej grubość. Podobnie jak w przypadku długopisów, znajdziemy pióra o różnej grubości, jednakże nie jest ona opisywana za pomocą liczby oznaczającej milimetry, a za pomoca systemu literowego. Wśród stalówek znajdziemy urządzenia o szerokości EF (extra fine – bardzo cienkie), F (fine – cienkie), M (medium – średnie), B (bold – gruba) oraz BB (double bold – podwójnie gruba). Warto jednak pamiętać, że system ten nie jest zestandaryzowany, a więc grubość F może oznaczać różną szerokość stalówki w przypadku dwóch różnych producentów. Przed zakupem wypróbuj swoje nowe pióro, aby mieć pewność, że grubość stalówki Ci odpowiada. Zwróć także uwagę na design, jaki wykorzystuje dany projekt pióra. Jeżeli jesteś osobą nowoczesną, możesz wybrać projekt, wykorzystujący intensywne kolory i zdecydowane kształty. Osobom o bardziej tradycyjnym podejściu do biznesu proponujemy bardziej wytworne pióra w klasycznych kolorach, takich jak srebro, granat lub czerń.

Kolorowe długopisy do sporządzania notatek

Uzupełnieniem przybornika wypełnionego tradycyjnymi, czarnymi i granatowymi długopisami oraz piórem są długopisy kolorowe. Pełnią one wszelakie funkcje i okazują się niezbędne podczas prowadzenia notatek. Z pewnością przydadzą się każdemu, który tworzy listy zadań lub rozrysowuje swoje projekty na papierowych arkuszach. Różne kolory pozwolą na wyodrębnienie co ważniejszych kwestii czy też na podkreślenie istotnych partii tekstu. Na rynku artykułów piśmienniczych znajdziemy wiele długopisów we wszystkich kolorach tęczy. Możemy wybierać dowolnie, zależnie od tego, co chcemy osiągnąć. Niektóre kolory bardzo dobrze kontrastują z białą kartką, inne, tak jak czerwony, przeznaczone są przede wszystkim do korekty, jeszcze inne mają przede wszystkim wymiar zdobniczy. Wybierz swoją ulubioną barwę i sprawdź, jak prezentuje się na białej kartce papieru. Używaj go zawsze, gdy chcesz coś wyodrębnić, podkreślić lub ozdobić. Nie bój się koloru. To, że jesteś profesjonalnym, poważnym pracownikiem nie oznacza, że powinieneś rezygnować z wielobarwności w swoim biurze.

Pudełka i teczki na dokumenty dla profesjonalnej archiwizacji

Nie ma takiego biura, w którym archiwizacja nie grałaby dużej roli. W każdej firmie powstaje bardzo dużo różnego rodzaju druków, faktur, umów i ofert handlowych. Wszystkie te akta należy odpowiednio posegregować, aby nie martwić się o chaos i niemożność odnalezienia odpowiedniego papieru. Im szybciej, wyposażysz się w odpowiednią liczbę teczek i segregatorów, tym lepiej. O archiwizację dbaj na bieżąco, a będziesz mieć pewność, że w Twojej firmie panuje porządek i że w razie potrzeby bez większych problemów odnajdziesz potrzebny Ci dokument. Pudełka na dokumenty okazują się szczególnie przydatne w przypadku przeprowadzek i przenosin – w znaczący sposób ułatwiają przenoszenie i transport skatalogowanych dokumentów. Różne kolory tego rodzaju artykułów biurowych oraz etykiety umożliwiające opis danej teczki na dokumenty z pewnością ułatwią Ci orientację w rosnącej z dnia na dzień dokumentacji.

Artykuły biurowe dopasowane do Twojej firmy

Wymienione przez nas artykuły to absolutne minimum, w które powinieneś wyposażyć swoje biuro. Z pewnością przydadzą Ci się inne artykuły biurowe, takie jak papier do ksero, plastikowe półki na dokumenty czy nożyczki i zszywacz. Pamiętaj o tym, że każde biuro ma swoją specyfikę i powinno dopasować listę artykułów biurowych do swoich własnych potrzeb. Testuj, porównuj, eksperymentuj, a z pewnością dojdziesz do tego, co jest najlepszą dla Ciebie opcją. Pytaj swoich pracowników o refleksje związane z wyposażeniem biura i słuchaj ich wskazówek. Ważnym jest, aby artykuły biurowe ułatwiały im pracę, dlatego ich opinia powinna być dla Ciebie kluczowa.


http://wyposaz-biuro.pl/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

17 komentarzy:

  1. Dobrej jakości materiały biurowe i ergonomiczne wyposażenie to podstawa każdego szanującego się biura. Dzięki temu pracownik może w 100% skupić się na wykonywanej pracy, gdy pracodawca zapewnia mu dobre warunki. Sukces każdej firmy zaczyna się od podstaw, a takimi są odpowiednie narzędzia do pracy i komfort pracy biurowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Zgadzam się z powyższą listą w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Artykuł konkretny. Szkoda tylko, że niektóre firmy oszczędzają na takim minimum biurowym. A przecież tu rozchodzi się o komfort pracownika, a tym samym na jego wydajność i wykonywanie poszczególnych zadań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie przede wszystkim wykorzystuje się najczęściej pieczątki firmowe https://www.maxsc.com.pl/ gdyż mamy bardzo dużo papierów do podbijania. Zresztą wiele artykułów biurowych jest ważne i bez niektórych byśmy nie mogli nic robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak myślicie, warto zakupić Kasy pancerne ? Coraz częściej słyszy się o włamaniach, a przecież firmy przetrzymują bardzo ważne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Fajny wpisik, muszę przyznać. A myślicie, że firma in360 będzie mi w stanie doradzić w materii wyposażenia biura? Pytam, bo wiem, że oni doradzają przy mieszkaniach. Ale, czy tylko? Czy ktoś się orientuje w temacie?

    OdpowiedzUsuń
  8. A tusze do drukarek gdzie zazwyczaj kupujecie? Bo ja bardzo sobie cenię wysokiej jakości zamienniki ze strony https://artjet.pl/. Wybór jest duży, do każdego modelu drukarki znajdziecie tusze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełka archiwizacyjne to zdecydowanie jeden z must-have w każdym biurze - bardzo ułatwiają organizację i utrzymanie porządku. Jeśli chodzi o pudełka na dokumenty, to mogę Wam polecić ich usługi https://waps-kart.pl/. Mają szeroki wybór rozmaitych opakowań w świetnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli w biurze, firmie przetrzymywana jest spora gotówka to jak najbardziej warto zaopatrzyć się w kasy pancerne. Taka kasa zapewnia o wiele większe zabezpieczenie i pomieści wiele pieniędzy. Do tego nie ma możliwości by otworzyła ją osoba która nie jest do tego upoważniona.

    OdpowiedzUsuń
  11. no na pewno takim podstawowym urządzeniem do biura poza komputerem jest drukarka https://www.oleole.pl/drukarki-atramentowe.bhtml . i to musi być taka porządna, która szybko drukuje oraz nie jest droga w eksploatacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. No każde biuro na pewno potrzebuje drukarki, a do drukarki potrzebne są tusze i tonery, więc poszukajcie sobie ich na stronie https://www.profibiuro.pl Znajdziecie tam oryginalne tusze, jak i wiele zamienników, które będą Wam potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dodałabym od siebie również porządną szafę na broń, bądź sejf do przechowywania pieniędzy, czy waznych dokumentów. Ofert na rynku nie brakuje, natomiast gdybym miała polecić coś od siebie, to bez wątpienia byłaby to oferta https://sejf-szafanabron.pl/ z ktorej sama skorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze swojej strony dodałabym również klamki antybakteryjne, które z powodzeniem wykorzystuje się w biurach i innych lokalach użytku publicznego. Sprawdźcie ofertę https://fam-to.pl/pl/9676-2/ - myślę, że was zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy temat, dobrze że go poruszyłaś! Organizacja w biurze jest bardzo ważną kwestią!

    OdpowiedzUsuń