piątek, 13 grudnia 2019

Jak zorganizować spotkanie firmowe krok po kroku

Jak zorganizować spotkanie firmowe krok po kroku


Autor: Greta Rozmysłowicz


Integracja pracowników w przedsiębiorstwach jest niezwykle istotna. Wpływa bowiem na jakość wykonywanej pracy i budowanie ważnych dla funkcjonowania firmy relacji. Jednak, by spotkanie firmowe przyniosło pożądane efekty należy je w odpowiedni sposób zorganizować


Krok 1. Stwórz odpowiedni plan

Impreza firmowa, konferencja czy bankiet – organizacja tych wydarzeń wymaga bardzo dużych umiejętności zsynchronizowania wielu działań, planowania, koordynowania i realizowania poszczególnych zadań. Dlatego też zorganizowanie takiego wydarzenia powinno rozpocząć się od stworzenia rzetelnego planu i opracowaniu budżetu.

Profesjonalnie zorganizowana spotkanie firmowe wiąże się z wyborem wielu istotnych elementów. Dlatego też w planie nie może zabraknąć:

  • wyboru odpowiedniej lokalizacji,
  • stworzeniem agendy spotkania,
  • załatwienie fachowej obsługi dla zakwaterowanych gości,
  • dobór cateringu,
  • organizacji transportu.

Pamiętaj! Organizując po raz pierwszy takie wydarzenie korzystaj tylko z profesjonalnych usług. Doświadczenie i zorganizowanie pracowników czy obsługi danego miejsca z pewnością zakryją pewne niedociągnięcia, które mogą się pojawić.

Krok 2. Przejdź do wykonania

Posiadając dopracowany plan odpowiednio wcześniej warto przejść do wykonywania odpowiednich telefonów i rozpoczęcia rezerwowania terminów. Bardzo istotne jest, aby imprezę firmową zacząć organizować odpowiednio wcześniej, ponieważ terminy wybranych lokalizacji mogą być zarezerwowane znacznie wcześniej.

Jeśli na tym etapie organizowania imprezy nie radzimy sobie z synchronizowaniem wielu spraw organizacyjnych warto do pomocy zatrudnić agencje, która zajmuje się profesjonalnym organizowaniem tego typu imprez.

Krok 3. Kontrolowanie wszystkich działań

Wprowadzając plan wydarzenia firmowego w życie należy stale kontrolować jego etapy. Zlecenie wykonania danego zadania nie może pozostać bez naszej kontroli. Koordynowanie danych zadań znacznie ułatwia wybór odpowiedniego miejsca, w którym odbywać się będzie wydarzenia. Fachowa, miła i współpracująca z nami obsługa w trakcie organizowania takich wydarzeń jest na wagę złota.

Organizowanie wydarzeń firmowych nie musi być trudnym zadaniem. To czy dane wydarzenie się powiedzie czy też nie, w dużej mierze zależy od tego, jak bardzo profesjonalnie podejdą do realizacji nasi podwykonawcy. Dlatego też warto korzystać z usług prawdziwie profesjonalnych usług.


Artykuł powstał przy współpracy z serwisem https://www.salebiznesowe.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

3 komentarze:

  1. krótki i treściwy poradnik, konferencje w lubuskim też organizuje się według tego schematu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to z kolei zastanawiam się, w jaki sposób zorganizować sobie leasing pracowniczy do mojej firmy i wydaje mi się, że najlepszych informacji można szukać np. na stronie https://finansowymistrz.pl/jak-body-leasing-moze-przyczynic-sie-do-wzrostu-efektywnosci/ Muszę dokładnie jeszcze raz sobie wszystko przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. warto wybrać coś bardziej emocjonującego niż siedzenie w sali, np. eventy na wodzie, jakieś warsztaty dla rozruszania uczestników

    OdpowiedzUsuń